Voor de opdrachtgever Stage Entertainment Duitsland heeft DoorKootDesign de souvenirbrochure voor de musical Der Glöckner von Notre Dame vormgegeven op locatie in Berlijn. De brochure kun je kopen bij de merchandise stand van de musical.
Voor de opdrachtgever Stage Entertainment Duitsland heeft DoorKootDesign de CD voor de musical Der Glöckner von Notre Dame vormgegeven. De CD kun je kopen bij de merchandise stand van de musical.
Voor de opdrachtgever EduCampus heeft DoorKootDesign het nieuwe design en de vormgeving van de wervingsfolder voor een congres voor leraren mogen verzorgen.
Voor de opdrachtgever Reach Communications heeft DoorKootDesign het logo voor Circore ontworpen en het design/vormgeving voor de verkoopbrochure verzorgt.
Voor de opdrachtgever GC Benelux heeft DoorKootDesign het nieuwe design en de vormgeving van de Productbrochure en de Trainingsbrochure mogen verzorgen.
Voor Stage Entertainment Nederland heeft DoorKootDesign een digitaal magazine mogen ontwerpen voor het nieuwe theaterseizoen 2018: http://publicatie.stage-entertainment.nl/seta-brochure-2018
Voor de opdrachtgever Reach Communications heeft DoorKootDesign de vormgeving van de Verhuisspecial voor Breda Universiteit en de Shared Value Campagne mogen vormgeven.
Voor Medsen Apotheek heb ik een A4-mailing gemaakt met bijbehorende poster en A6-flyer.
Voor de opdrachtgever Medisch Contact heb ik tijdelijk één van de twee vormgevers vervangen tijdens ziekteverlof op locatie.
Voor de opdrachtgever Maters&Hermsen heb ik het ABD Blad vormgegeven voor het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
Voor de opdrachtgever Maters&Hermsen heb ik het Sozavox magazine vormgegeven voor het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.
Voor de opdrachtgever Stage Entertainment Nederland heb ik een exclusief Musical Magazine vormgegeven dat tijdens de Uitmarkt 2016 op de stand van Stage Entertainment Nederland werd uitgedeeld.
Voor de opdrachtgever Stage Entertainment Nederland heb ik The Lion King-souvenirbrochure vormgegeven samen met een andere designer. De brochure kun je kopen bij de merchandise stand van de musical.
Voor de Kamer van Koophandel heb ik jarenlang Eigen Bedrijf gemaakt. Het magazine verscheen zes keer per jaar met 12 regionale edities, in een landelijke oplage van bijna 800.000.
Voor C1000 heb ik samen met de artdirector het paasnummer mogen maken. Dit hield ook in de modellen uitzoeken, het begeleiden en aanwezig zijn bij de fotoshoots.
Voor Vacance Select heb ik meegewerkt aan het vormgeven van het magazine Onze Vakantie. Een inspiratiemagazine voor vakantieliefhebbers.
Voor de opdrachtgever Maters&Hermsen heb ik de IradoKrant vormgegeven voor de inwoners van Schiedam.